Dine ønskekunder for 2019

//Dine ønskekunder for 2019

Dine ønskekunder for 2019

Hvis nu du kunne vælge dine kunder selv helt forfra, havde du så de samme som i dag? Og hvem er dine ønskekunder for næste år? Denne lille øvelse har Jens Ladegaard ofte gennemført på sine uddannelser med både sjov og alvor. Det er et tankeeksperiment, men vi opdager næsten altid, at vi i fremtiden skal planlægge vores tid og ressourcer bedre for at få de rigtige kunder, hvor din og kundens virksomhed og mål passer endnu bedre sammen til gavn for begge parter.

Hvorfor holder vi så ikke op med at besøge “dårlige” kunder, og i stedet bruge tiden på de ønskekunder som vi ikke har aftaler med i dag? Chancen for at disse ønskekunder faktisk bliver kunder i din virksomhed er alt andet lige større, når du giver dem opmærksomhed og booker et møde hos dem.

Selvom din virksomhed måske har prøvet hos denne kunde før eller før haft et samarbejde, kan forholdene have ændret sig. Kunden kan have fået en ny strategi eller forretningsområder eller du kan fået nye produkter, ydelser eller idéer, der passer netop ind i denne udvikling. Derfor kan det være tid til nu at tænke på, hvordan du kan understøtte ønskekundens udvikling med netop det, som du og din virksomhed er gode til.

Tænk nyt, find dine ønskekunder frem og tænk over, hvad du kan gøre for dem. Et nyt budgetår banker på døren, og du har nu alle muligheder for, at det skal lykkes for dig.  Tænk stort, læg en plan – bare gør det!

By | 2018-12-05T12:59:27+00:00 december 5th, 2018|Ikke-kategoriseret|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment