Service 2018-01-16T08:58:59+00:00

 SERVICE

Har du tænkt på, hvilke medarbejdere der er de vigtigste i din virksomhed?
Det er ofte de medarbejdere, der har kundekontakt men ikke salgsansvar.
Det kan være montører, teknikere,
kundeservice, økonomiafdelingen, support og mange flere.
Det er det er dine vigtigste medarbejdere, fordi de skaber kundeloyalitet – eller mangel på samme!

Bliver du målt på dit serviceniveau?
Og oplever du, at din arbejdsplads har en klar målsætning for dig, omkring hvordan du arbejder med kundeservice? Har du alle de nødvendige redskaber til at få en god situation ud af en kundeklage? Og føler du dig klædt på til alle facetter af kundesamtalen 360° rundt? Oplever du engang imellem, at du og kunden får talt forbi hinanden

Din rolle er en af de vigtigste i virksomheden. Du er kontaktpunktet mellem din arbejdsplads og kunderne. Det betyder, at der stilles store krav til dig.

I en travl arbejdsdag, hvor alle taler om god service, og alle gør krav på det, er det vigtigt, at du oplever, at du er klædt på til at skabe en succes – hver dag. Det skal være sjovt at gå på arbejde, og du skal have redskaberne til at sikre det, så du kan få skabt det høje serviceniveau, som skaber en god arbejdsdag for dig. Det vil vi gerne hjælpe dig med.

Med en serviceuddannelse hos Ladegaard Partner, får du mulighed for at arbejde med en række værktøjer og praktiske cases tæt på din hverdag. Du får konkrete redskaber du kan bruge, du får sparring omkring din serviceform og egen udvikling og derudover er der også mulighed for, at du kan få officielt diplom, hvis du syntes, at det kunne være spændende at læse videre.

Rikke Carlé sidder klar til at sparre med dig, om din personlige serviceudvikling på rikke@ladegaard-partner.dk eller telefon + 45 29 11 05 58, når du vil vide mere om, hvordan I kan arbejde med service i din virksomhed.