Peptalk eller serviceeftersyn i salg med Jens Ladegaard

//Peptalk eller serviceeftersyn i salg med Jens Ladegaard

Peptalk eller serviceeftersyn i salg med Jens Ladegaard

SERVICEEFTERSYN AF JERES SALGSINDSATS

Danmark vender nu tilbage til en mere normal tilstand, dog har mange ting har ændret sig. Én ting er imidlertid sikkert: Vi lever stadig af kunderne. Fodboldspillerne i de bedste klubber er begyndt træningen igen. Amatørholdene er ikke startet endnu. Det er de bedste, der træner mest. Hvordan er det i din virksomhed, og hvordan vil du sikre, at I spiller i den bedste liga? For at hjælpe dig som leder af en salgsorganisation, kan du få et serviceeftersyn på jeres salgsindsats.

Jens Ladegaard kommer ud og sparrer med dig om jeres kunder og jeres salgsmuligheder samt om, hvordan jeres markedsføring og kommunikation bakker indsatsen op. Du vil få nye ideer og energi til at føre dem ud i livet sammen med dit salgsteam. Det bruger I en hel dag på. Din investering er 8.000 kr. + moms.

Ring til til Jens Ladegaard på 21389070 og I aftaler et tidspunkt, der passer ind i din planlægning.

Peptalk – kom godt i gang igen med energi og humor

Giv dine kunder, medarbejdere eller forretningsforbindelser en forrygende oplevelse med en af Danmarks mest populære foredragsholdere inden for salg. Jens Ladegaard har igennem flere årtier givet tusindvis af sælgere, kunder og organisationer et kærligt spark bagi med en af sine morsomme peptalks, der samtidigt giver inspiration og stof til eftertanke. Deltagerne går derfra med ny energi og begejstring til at møde kunderne, et smil på læben og med konkrete tips til at salget og mødet med kunderne.

Peptalken kan vare alt fra en til tre timer, og indholdet og vinkel afstemmes med dig, så det passer til aftenens tema og publikum.

Eksempler på overskrifter til en peptalk i salg:

  • Sælgerens genfødsel – det personlige salg har aldrig været vigtige end før
  • Sælgerens 13 rigtige – hvad skal der til for at være en god sælger?
  • Få totalkundefokus – alle, der har kundekontakt, har også salgsansvar
  • Få det nu gjort! – Om at lette r… og komme ud til kunderne

Det siger deltagerne om Jens Ladegaard

Jens Ladegaard begejstrer med sin måde at præsentere budskaberne og indholdet på, så det bliver vedkommende og går helt ind til benet på en humoristisk måde. Deltagerne siger blandt andet:

“Mange tak for et super spændende oplæg i dag! Super inspirerende med fuld af energi og humor. Og endnu mere tak for lige at kigge på vores forretningsidé! 🙂 Det er altid godt lige med andre øjne på forretningen!” Maiken Andreasen

Først og fremmest TUSINDE tak for et kanon og inspirerende arrangement her på Erhvervsakademiet i Aarhus og mange mange tak fordi du tog dig tid til at høre vores oplæg. Vi fik alverden ud af det og ikke mindst mere tro på os selv.” Kasia Lilja Wasilewska, WeFunky

“Kan stærkt anbefale Ladegaard – Jens har været meget inspirerende for mit virke…..selv nu flere år efter jeg fik bogen Nøglen til det gode salg – kommer bogen frem med jævne mellemrum.” Henrik Thomsen

“Tak for et super indlæg i FCV’s Erhvervsklub i dag. Deltagerne har samstemmende udtrykt begejstring, og en sådan ”vitaminindsprøjtning” kan jo ikke undgå at vække dem lidt ;o))” FC Vestsjælland, Jens Grønkjær, formand for Erhvervsklubben

“Tak for dit energifyldte og provokerende indspark i dag. Tilbagemeldingerne er meget positive fra alle enheder og humøret har været i top. Nu er forventningerne store til det kommende forløb. Vi ser frem til samarbejdet og ikke mindst de resultater det vil skabe for os.” Peter Garhøj, Adm. Direktør, Lokalavisen

“Jens er et af de mest inspirerende og engagerede mennesker jeg har mødt – og man kan kun blive i godt humør i hans selskab” Otto Thind, Direktør i Codan koncernen

”Med din evne til at begejstre, engagere og gløde, så er vi sikre på at selv din alder vil blive til et positivt salgsparameter.” Mads Mølbak, Group HR Director i Kyocera Unimerco

Jens Ladegaard om at have Positiv Service Indstilling:

Om Jens Ladegaard

Jens Ladegaard er instruktør i og stifter af Ladegaard Partner og en af Danmarks mest anerkendte instruktører i salg, service og ledelse.

Jens Ladegaard er idémanden bag Blended Learning er forfatter til otte bøger om salg, service og ledelse, hvoraf Nøglen til det gode salg er oversat til fem sprog. Jens Ladegaard er grundlæggende af den opfattelse, at den bedste uddannelse kommer fra hverdagen, men at man løbende må træne, udvikle og vedligeholde sine færdigheder. Derfor har Ladegaard Partner skabt sin egen position og udviklet Blended Learning.

Efter en lang og succesrig karriere i dansk erhvervsliv, som blandt andet direktør i Jyske Bank og Kreditforeningen Danmark, stiftede han 1993 sit eget selskab. Jens Ladegaard bruger nu sine erfaringer til at udvikle medarbejdere og ledere i en lang række af Danmarks største virksomheder.

Jens Ladegaard er samt har været medlem af en række bestyrelser i store danske virksomheder. Han har været direktør i Jyske Bank samt blandt andet bestyrelsesformand i ejendomsmæglerkæden Home.

Kontakt Jens Ladegaard:
jens@ladegaard-partner.dk
+45 21 38 90 70

Læs mere om dine muligheder for salgsudvikling
By | 2020-04-27T16:04:27+02:00 januar 30th, 2020|Salg|Kommentarer lukket til Peptalk eller serviceeftersyn i salg med Jens Ladegaard

About the Author: